ZAZ - Je Veux


I will get crazy because of listening this song over and over again these days. I confess that this awesome song soon will make me learn and LOVE French as a foreign language after English and German even though I am planning to work on Spanish first! ( Or maybe I might have started by memorizing the lyrics!! I have no idea) She is great, Song is great and I wanna hear this same song everywhere I go, everymorning I wake up on my alarm...! So, this love turns something dangerous I guess:))
OK, now I shut up, and leave you with this magical creation. ENJOY...good night:)

&

Sanırım aynı şarkıyı 999999999999 kez dinlemekten artık BEN eski ben olmayabilirim. Evet itiraf ediyorum, bu muhteşem, dehşetengiz şarkı beni çok ama çok yakında ingilizce ve almancadan sonra her ne kadar öncelikle ispanyolca üzerine hayaller kursam da, Fransızca öğrenmeye teşvik edecek( hatta ve hatta bırakın teşviği, direk şarkı sözleriyle çalışmalara başladım sanırım) Kız bir muhteşem, şarkı zaten kelimelerin kifayetsiz olduğu doruk noktasında şu an ve bendeniz, her an her yerde bu sarkıyı duymak, her sabah onunla uyanmak istiyorum...! Ve sanırım bu olay biraz tehlikeli bir boyut almaya başladı an itibariyle farkettim ki:)) Tamam, şimdi ben çenemi kapatıyorum, ve sizleri de bu büyü ile baş başa bırakıyorum. KEYFİNİ ÇIKARIN...iyi geceler:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...