Vogue Türkiye' de adım mı geçmiş yoksa??

Birkaç gün önce Twitter'dan bir 'mention' aldım, bir de açıp bakarım ki ne göreyim??? Vogue Türkiye mayıs sayısında kim nisan sayısı için neler yazmış neler çizmiş, neleri beğenmiş, neleri beğenmemiş yine genişçe yer verilmiş ve Aaa ben de ordayım:) nasıl hoşuma gitti bilemezsiniz! bana bu güzel haberi veren Twitter'dan sevgili cciilleemm 'e çok teşekkürler!!!Gerçi, öyle samimi birkaç satır yazmıştım ki, direk o his geçmiş vogue editörlerine anlaşılan. Olivia Polermo ile gerçekleştiren Çırağan sarayındaki çekim bir muhteşemdi. E ben de dile getirdim:)Pek te iyi etmişim.. Devamı diğer sayılara diyorum ve burdan tüm Vogue Türkiye Ekibine teşekkürler edip, kolaylıklar diliyorum...Mayıs sayısını da iyice didiklemeli bir ay boyunca:) ne de olsa hep bir OKUNASI, BAKILASI...
B.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...