Mix of the Week

          Merhaba....Kulağımın pasını o nefis sesiyle yok eden Ajda Pekkan eşliğinde yazıyorum bu postu. Onun için ne demeli bilemiyorum. Hani, hangi sıfatı yakıştırsam da tam olarak onu anlatsam! yok. karar verdim, yok öyle bir kelime. tepeden tınağa, sesiyle, fiziğiyle, kaşıyla, gözüyle, boyuyla posuyla, ve de o muhteşem zevkli yanıyla tapılası! Ender gelir böyleleri bizim ülkemize. Neyse, sevgili Ajda'yı simdilik yanlızca kulağımda bırakıp, dilime bugünün postunu  dolasam iyi olacak sanırım. fAKat, çok yakında bir Ajda Pekkan Style başlıgı altında bir post yapılacaktır bilgilerinize:) neler mi koydum bugün posta? alınacaklar listeme 1 numaran giriş yapan o yawruağzı gömlek, son zamanlarda hediye edilen 2 adet hayran kaldığım, bu sıralar parmaklarımdan hiç çıkarmadığım yüzükler var, seviyorum sizi!! Ayrıca yeni aldığım o kemik gözlüklerimi de göstermeden edemedim,, hatta ilk fotoğrafta size onlarla bir poz bile verdim (32 dişimi açarak). Asla vazgeçemeyeceğim takı sevgimin bileklerime yansımış hali de fotoğraflarda görülmek üzere:) Ve pek bir bulanık çıkmış olsa da, şenliklerimize teşrif eden sevgili Sertap Erener sahnesinden bir kare var fotoğraflar arasında. Başka ne mi ? Bundan sonra daha sık "ben" olacağım postlarımda, bir de bu var:),,, Güzel planlar yapıp, güzel insanlarla, güzel anlar yaşayın...
                                                                                       B.











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...