INSPIRATION

Sizi bilmem, ama benim fena halde ilham amcaya ıhtıyacım var bu sıralar! Bahar nezlesi, bahar yagmuru, bahar gömlegı, baharlık, bahar osu busu derken, benı nesi carptı bu baharın bilemedim:) ama garip! Çok şey yapmak isterken, bir yandan da hiç birşey yapmadan koltuğumda saatlerce pinekleyebiliyorum yanıbaşımda su bardaklarından oluşmuş bir ufak Erciyes varken. Noluyor bana??? Dedim, şöyle, renkli birşeyler paylaşıp havamızı bulalım ama araya yine karıştı siyah-beyazlar. Dedim kızım Buket durum ciddi. Bir ayağa kalk, silkelen, kendine gel.  Yorgunum ben yorgunum, karar verdim hemen şu an itibariyle. Vücut der ki "Uzanmışım kumsala, güneş damlar içime, kurumuş dudaklarımda unutulmuş bir beste, yaşıyorum AHESTEEEE..la lalaallalaaa" Mesaj alınmıştır sevgili bünyem, ama sen de bir çeki düzen versen diyorum hani kendine, yani her kafadan bir ses çıkmasın hani?? arada inanın bir bütünlük oluşturamayıp herbiriniz farklı telden çalıyorsunuz, hanı bel "salla,,üzeni yolla, istersen ölsün sonra,,salla"  derken, ordan omurgalar "bir derdim var artık, tutamam içimdeeee" diye bağırıyor. Anladık tatil, güneş, deniz, kum çekiyor senin canın, günün geldi tabi ama hatılatırım, daha girmen gereken 3 adet final ve yapman gereken tonla iş var; mezuniyet balosu,bunun kıyafeti, çantası, küpesi, ayakkabısı, bilmem nesi ve 980643 tane iş görüşmesi.. Hani dost acı söyler hesabı...Neyse Behlül kaçar, aman Behlül dedim de keşke  Aşk-ı Memnu olsaydı şimdi  hayatımızda bir ihtiras, oyun, aldatma, cart curt bir atraksiyon vardı en azından, Artık Oyle bir geçiyor ki zaman hepimiz Cemile olduk, Alilerden çekiyoruz mübarek ya da Oğlumu veeRiinn  Bana moddayız 7/24.
Hadi sevgili bünyeciğim, sen en iyisi git bir taraflara, bul ilhamı gel bana!
B.















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...