upss... RYAN REYNOLDS...















    I know I am a kind of bad blogger these days because I really couldn't find anytime for a new post. So sorry for that:(  rEALLY :((( However,today, I just feel to share "Ryan Reynolds love" with you. Guys !! we are lucky to have someone like this man in this universe:) Apart from his stunning look and baby face, he has a great style, too I think, which is both masculin and elegant most of the time. See, it's not that hard to have a unique and good taste after seeing Ryan. However; you know for some people, it does not matter what they wear because everything looks awesome on them,,I guess He is one of those people,,Live Long Ryan Reynolds !!
&
Biliyorum, biliyorum bugünlerde hiçte iyi bir blogger değilim çünkü yeni bir post için hiç ama hiç zaman bulamadım. Bunun üçün çok üzgünüm,,,GerÇektenn :((((( Fakat; bugün bilhassa, "Ryan Reynolds aşkını" paylaşmak istedim sizinle:) Millet!!! Cidden Kainatta böyle bir canlıya sahip olduğumuz için Şanslıyız :) O muhteşem görünüşü ve bebek yüzünün dışında, ayrıca nefis bir tarzı olduğunu düşünüyorum, kendim, bizzat, şahsen...Hem erkeksi, hem de her daim şık görünmeyi başarabilen bir tarz bu... E gördüğünüz üzere, aslında hem kendine has, hem de iyi bir zevke sahip olmak öle abartıldığı kadar da zor değil, en azından Ryan'ı gördükten sonra.. Ama bilirsiniz işte, bazıları vardır, ne giydikleri öyle pekte önemli değildir, çünkü herşey bir şekilde iyi görünür üzerlerinde,,,İşte O da bunlardan biri... ÇoK yaşa Ryan Reynolds!!!
 B.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...